Skap Minneverdige Øyeblikk i Våre Allsidige Lokaler!

Kurs & Konferanse

Velkommen til våre moderne og velutstyrte lokaler, ideelle for kurs og konferanser. Skap en produktiv atmosfære for dine møter i våre inspirerende omgivelser.

Konfirmasjon

Gjør konfirmasjonsdagen ekstra spesiell ved å velge våre moderne lokaler, utstyrt med alt du trenger for en minneverdig feiring. Vår dedikerte stab er her for å sørge for at dagen blir en suksess.

Firma Eventer

Våre moderne lokaler tilbyr den ideelle settingen for firmaevents. Uansett om det er et seminar, teambuilding eller en høytidelig bankett, har vi fasilitetene som passer for dine behov.

Minnestund

Skap en rolig og kjærlig atmosfære for minnestunden til deres kjære. Våre lokaler tilbyr et samlingspunkt hvor familie og venner kan dele støtte og gode minner.

Bryllup

Feir kjærligheten med utsøkte kulinariske opplevelser fra vår dedikerte restaurant. Vårt team jobber for å skape en uforglemmelig matopplevelse som speiler deres unike stil.

Søndagsbuffet

Skap hyggelige minner med familie og venner mens dere nyter en avslappende søndag sammen. Vår søndagsbuffet legger til rette for en uformell og trivelig atmosfære.

Dåp

Skap nære øyeblikk med familie og venner i våre intime lokaler, skreddersydd for å feire den lille engelens dåp. Vi legger vekt på å skape en hengiven atmosfære.

Feiringer

Uansett om det er en bursdag, jubileum eller en annen spesiell dag, tilbyr vi skreddersydde arrangementer som passer perfekt til din anledning. La oss være vertskapet for din neste feiring!

Annet

Vi åpner våre dører for en rekke spennende aktiviteter! Enten det er workshops, møter, kulturelle arrangementer eller andre begivenheter, tilbyr våre lokaler den perfekte rammen.

Restaurant/Selskapslokaler

Restaurant

Velkommen til vår fantastiske restaurant på Fagernes Yacht Club! Her kan du forvente en smaksopplevelse som matcher den fortryllende atmosfæren ved vannkanten. Vår lidenskap for førsteklasses mat kombinert med enestående service vil gjøre ditt besøk til en uforglemmelig kulinarisk reise. Utforsk vårt varierte utvalg av delikate retter mens du nyter den nydelige utsikten – her skapes minner ved hvert måltid.

Selskapslokaler

Skap uforglemmelige øyeblikk i våre eksklusive selskapslokaler på Fagernes Yacht Club. Våre elegante og allsidige lokaler er det ideelle stedet for å feire spesielle anledninger som bryllup, jubileer, firmaarrangementer eller private fester. Med en atmosfære som kombinerer sjarm og raffinement, legger vi til rette for en skreddersydd opplevelse som passer dine behov. Vårt dedikerte arrangementsteam står klare til å skape magiske øyeblikk for deg og dine gjester, enten det er en intime samling eller en stor fest. Velkommen til en uforglemmelig feiring på Fagernes Yacht Club – hvor hvert arrangement blir til noe helt spesielt. Alle rommene er utstyrt med videoprojektor/skjerm.